Loading

Dr.Öğr.Üyesi

Ayşegül KARATAŞ

İşletme Fakültesi

Uluslararası Ticaret ve Finansman Bölümü

İletişim

karatas@sakarya.edu.tr

1.1 B-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q2 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Karakiraz, A; Ustundag, A; Karatas, A; Ozdemir, Y; - From Realizable Dreams to Sustainable Facts: An Empirical Study on the Role of Internships in Students' Career Plans in a Turkish Business School - SAGE OPEN - Vol.11 - ISSN : 2158-2440 - DOI : 10.1177/2158244021997417 - English - Article - 2021 - WOS:000624592300001
1.1 D-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q4 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Karatas, A; Simdi, H; Garip, B; - Correlation between misinvoicing and non-tariff measures for Turkey's exports to the EU - ACTA OECONOMICA - Vol.71 - pp.327 - ISSN : 0001-6373 - DOI : 10.1556/032.2021.00016 - JUN 2021 - English - Article - 2021 - WOS:000665499500008
1.2-ESCI VE/VEYA SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Ayhan Bekar , Hakan Tunahan , Ayşegül Karataş - Examination of Business People’s Attitudes Towards Virtual Trade Fairs - Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi - Vol.11 - pp.1031 - DOI : https://doi.org/10.30798/makuiibf.1421893 - 2024
2 Hakan Tunahan , Ayşegül Karataş Büşra Garip Gülenay Atakan - Avrupa Yeşil Mutabakatı 55’e Uyum: Türk Lojistik Sektörü Üzerine İnceleme - Ankara Avrupa Çalışmaları Dergisi - Vol.22(1) - pp.225 - ISSN : 1303-2518 - DOI : https://doi.org/10.32450/aacd.1327083 - 2023
3 Karatas, A; Simdi, H; Tunahan, H; - Analysis Satisfaction Level of the Students with Instructors - PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION - pp.225 - ISSN : 1301-0085 - DOI : 10.9779/pauefd.534868 - Turkish - Article - 2019 - WOS:000487562500012
1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Nihad Gurbanlı, Ayşegül Karataş - Factors Affecting Consumers' Online Buying Intention: A Comparative Study of Azerbaijan and Türkiye - İşletme Bilimi Dergisi - Vol.13 - pp.270 - DOI : 10.22139/jobs.1671215 - 2025
2 Ayşegül Karataş - Çalışan perspektifinden sosyal sürdürülebilirlik: Uluslararasılaşma bir fark yaratıyor mu? - Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi - Vol.Özel Sayı - pp.139 - ISSN : 1309-9302 - DOI : https://dergipark.org.tr/tr/journal/1365/article/1731241/author/overview - 2025
3 Ayşegül Karataş - İhracat Potansiyeli Haritası ve Akıllı İhracat Robotunun Karşılaştırılması - Alanya Akademik Bakış - Vol.9/2 - pp.609 - DOI : 10.29023/alanyaakademik.1607202 - 2025
4 Ali Erkan Abdullah, Ayşegül Karataş - Knowledge Constraint on Consumer Boycott Against Global Businesses Social Sustainability Violations - Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi - Vol.8/1 - pp.25 - ISSN : 2547-989X - DOI : 10.30561/sinopusd.1353944 - 2024
5 Karataş, A. - COVID 19’un Türkiye Dış Ticaretine Kısa Dönem Etkilerinin Ürün Grubu Bazında İncelenmesi - İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi - pp.2129 - tur - paper - 2021 - TRDizin
6 Tunahan, H., Karataş, A., Şi̇mdi̇, H. - Öğrencilerin Öğretim Üyelerine Yönelik Memnuniyetlerinin İncelenmesi - Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - pp.225 - ISSN : 1301-0085 - DOI : 10.9779/pauefd.534868 - tur - paper - 2019 - TRDizin
7 Arş. Gör. Ayşegül Karataş Arş. Gör. Halil Şimdi - Türkiye Uluslararası Gemi Sicili Kanunu Amacına Ulaştı Mı? - Alphanumeric Journal - Vol.7 - pp.71 - DOI : https://doi.org/10.17093/alphanumeric.503415 - 2019
8 AYŞEGÜL KARATAŞ; REMZİ ALTUNIŞIK; KAZIM MERT; - Hangisi Küresel? Hangisi Değil? - Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi - Vol.6 - pp.46-57 - ISSN : 1309-6362 - 2014
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 Tuğba Onur, Büşra Garip, Ayşegül Karataş - Perceptions of the Barriers to Localization Before and During the Covid-19 Pandemic: “A Case of Turkish Machinery Manufacturers” - Journal of Business and Trade - Vol.6/1 - pp.34 - DOI : 10.58767/joinbat.1564150 - 2025
2 Arş. Gör. Ayşegül Karataş, Prof. Dr. Remzi Altunışık - Küresel Markalara Yönelik Tutumları Etkileyen Faktörler - İşletme Bilimi Dergisi - Vol.4 - pp.143-168 - ISSN : 2145-0737 - 2016
3 AYŞEGÜL KARATAŞ; REMZİ ALTUNIŞIK; - YERLİ VE YABANCI HAZIR GİYİM MARKALARININ TÜKETİCİ ZİHNİNDEKİ KONUMLARI VE ALGILANAN MÜŞTERİ DEĞERLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASIÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi - Vol.6 - pp.135-154 - ISSN : 1309 - DOI : 4289 - 2015
7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 KARATAŞ AYŞEGÜL - EMPLOYEE PERCEPTIONS OF SOCIAL SUSTAINABILITY: DOES ENGAGEMENT IN FOREIGN TRADE MAKE A DIFFERENCE? - 2025
2 Erkan Ali Abdullah, KARATAŞ AYŞEGÜL - KÜRESEL İŞLETMELERİN SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK İHLALLERİ KONUSUNDA TÜKETİCİ FARKINDALIĞININ İNCELENMESİ - 2022
3 Büşra Gezikol, Ayşegül Karataş, Tuğba Onur - İTHAL İKAMESİNİN ÖNÜNDEKİ ENGELLERE YÖNELİK ALGILAR VE MAKRO GERÇEKLER - 2019
4 Araş Gör. Dr. Ayşegül Karataş Prof. Dr. Remzi Altunışık - DÖVİZ KURU ŞOKLARININ SEKTÖREL DIŞ TİCARETE ETKİSİ - 2019
5 GEZİKOL BÜŞRA,KARATAŞ AYŞEGÜL,ONUR TUĞBA - İthal İkamesinin Önündeki Engellere Yönelik Algılar ve Makro Gerçekler - 2019
6 KARATAŞ AYŞEGÜL,ALTUNIŞIK REMZİ - DÖVİZ KURU ŞOKLARININ SEKTÖREL DIŞ TİCARETE ETKİSİ - 2019
7 Prof. Dr. Ahmet Vecdi CAN Doç. Dr. Hakan TUNAHAN Arş. Gör. Ayşegül KARATAŞ - Öğretim Elemanlarının Akreditasyona Yönelik Tutumlarının Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma: Sakarya Üniversitesi İşletme Fakültesi Örneği - 2015
8 Arş. Gör. Ayşegül Karataş, Yrd. Doç. Dr. Esra Dil - EKO(L)LOGISTICS: A CASE STUDY OF BEING BOTH GREEN AND COMPETITIVE - 2015
9 KARATAŞ AYŞEGÜL,DİL ESRA - EKO L LOGISTICS A CASE STUDY OF BEING BOTH GREEN AND COMPETITIVE - 2015
10 Arş. Gör. Ayşegül KARATAŞ, Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK - ETNOSENTRİK EĞİLİMLERİN MESLEK GRUPLARINA GÖRE FARKLILAŞMASI VE HAZIR GİYİM SEKTÖRÜNDE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: DÖRT MESLEK GRUBU KIYASLAMASI - 2-7 HAZİRAN 2013 - 2013
11 Yrd.Doç.Dr. Ahmet Yağmur Ersoy, Arş.Gör. Ayşegül Karataş, Arş.Gör. Halil Şimdi - GÜNEŞ ENERJİSİNDEN ELEKTRİK ÜRETİMİ KONUSUNDA TÜRKİYE VE SIRBİSTAN’IN KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ - 02 - 07 Haziran 2013 - 2013
12 Yrd. Doç. Dr. Ahmet Yağmur Ersoy, Arş. Gör. Halil Şimdi, Arş. Gör. Ayşegül Karataş - AB ÜYELİK SÜRECİNDE İLERLEME RAPORLARI DOĞRULTUSUNDA TÜRKİYE'NİN ENERJİ PERFORMANSI - 02 - 07 Haziran 2013 - 2013
13 ŞİMDİ HALİL,ERSOY AHMET YAĞMUR,KARATAŞ AYŞEGÜL - AB ÜYELİK SÜRECİNDE İLERLEME RAPORLARI DOĞRULTUSUNDA TÜRKİYE’NİN ENERJİ PERFORMANSI - 2013
14 ERSOY AHMET YAĞMUR, ŞİMDİ HALİL, KARATAŞ AYŞEGÜL - GÜNEŞ ENERJİSİNDEN ELEKTRİK ÜRETİMİ KONUSUNDA TÜRKİYE VE SIRBİSTAN IN KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ - 2013
15 KARATAŞ AYŞEGÜL, ALTUNIŞIK REMZİ - ETNOSENTRİK EĞİLİMLERİN MESLEK GRUPLARINA GÖRE FARKLILAŞMASI VE HAZIR GİYİM SEKTÖRÜNDE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA DÖRT MESLEK KIYASLAMASI - 2013
7.3-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 KARATAŞ AYŞEGÜL - COVID-19 DÖNEMİNDE “YAŞ MEYVE VE SEBZE” ÜRÜN GRUPLARINDA TÜRKİYE İHRACATLARININ MUADİL ÜLKELERLE KARŞILAŞTIRILMASI - 2021
7.6-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Ayşegül Karataş, Halil Şimdi - BRICS ve Türkiye Örnekleminde Kolay Bayrak Yönelimi ile Ticaret Hacimlerinin Eşbütünleşme Analizi - 2018
2 KARATAŞ AYŞEGÜL,ŞİMDİ HALİL - BRICS ve Türkiye Örnekleminde Kolay Bayrak Yöneliminin Eşbütünleşme Analizi - 2018
3 KARATAŞ AYŞEGÜL,ALTUNIŞIK REMZİ - YERLİ VE YABANCI HAZIR GİYİM MARKALARININ TÜKETİCİ ZİHNİNDEKİ KONUMLARI VE ALGILANAN MÜŞTERİ DEĞERLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - 2014
4 KARATAŞ AYŞEGÜL,ALTUNIŞIK REMZİ - KÜRESELLEŞMEYE YÖNELİK TUTUMLARIN VE KÜRESEL MARKA FARKINDALIĞININ KÜRESEL MARKA TERCİHİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ - 2014
5 AYŞEGÜL KARATAŞ; REMZİ ALTUNIŞIK; - KÜRESELLEŞMEYE YÖNELİK TUTUMLARIN VE KÜRESEL MARKA FARKINDALIĞININ KÜRESEL MARKA TERCİHİ ÜZERİNDEKİ ETKİS - 2014
6 AYŞEGÜL KARATAŞ; REMZİ ALTUNIŞIK; - YERLİ VE YABANCI HAZIR GİYİM MARKALARININ TÜKETİCİ ZİHNİNDEKİ KONUMLARI VE ALGILANAN MÜŞTERİ DEĞERLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - 2014
3.2-ULUSLARARASI YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAP (BİLİMSEL VEYA DERS KİTABI) :
1 KARATAŞ AYŞEGÜL,ŞİMDİ HALİL - Küresel Tahıl Ticareti ve Türkiye’nin Piyasadaki Konumu - Özgür Yayınları - 2025
3.4-ULUSLARARASI YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAPTA BÖLÜM YAZARLIĞI :
1 KARATAŞ AYŞEGÜL, ŞİMDİ HALİL - Uygulamalı Uluslararası Ticaret - Nobel Yayınevi - pp.1 - 2022
2 ŞİMDİ HALİL, KARATAŞ AYŞEGÜL - COVID-19 Pandemisinde İşletme Yönetiminin Dönüşümü - Gazi Kitabevi - pp.371 - 2021
3.6-ULUSAL YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAPTA BÖLÜM YAZARLIĞI :
1 KARATAŞ AYŞEGÜL - DÜNYA VE TÜRKİYE EKONOMİSİNİN DÜNÜ, BUGÜNÜ VE YARINI - Gazi Kitabevi - pp.101 - 2021
2 ALTUNIŞIK REMZİ,KARATAŞ AYŞEGÜL - TURİZM İŞLETMELERİ - Değişim Yayınları - pp.541 - 2015
3.8-KİTAP BÖLÜM ÇEVİRİSİ :
1 Remzi Altunışık, Ayşegül Karataş - Turizm İşletmeleri - Değişim Yayınları - Vol.1 - pp.570 - 2015
2.3 B-TÜBA, TÜBİTAK (1001, 1003, 1004,1005, 1505, 1007, 2244, 3005, 2232, 2236, 3501, 1071, COST), ERA-NET, ULUSLARARASI İKİLİ VE ÇOKLU İŞ BİRLİKLERİ, BİRLEŞMİŞ MİLLETLER, BOREN, SSB, STB, TENMAK, TAGEM, TÜSEB, DİĞER BAKANLIKLAR TARAFINDAN DESTEKLİ PROJEDE ARAŞTIRMACI OLMAK :
1 Yürütücü:ÖZLEM BALABAN, Araştırmacı:AYŞEGÜL KARATAŞ, Araştırmacı:MUSTAFA ABDÜL METİN DİNÇER, Araştırmacı:FİLİZ CİCİOĞLU, Araştırmacı:ŞÜKRÜ CİCİOĞLU, Araştırmacı:ELVAN YILDIRIM - Sivil Toplum Kuruluşlarında Kariyer Fırsatları: Üniversite Öğrencileri İçin İstihdam Ve STK'lar İçin Kurumsal Gelişim - DOI : Devam Ediyor - 2025
2.15-TÜBİTAK 2209-A, 2209-B, 2242 PROJELERİNDE DANIŞMAN OLMAK (EN FAZLA 100 PUAN ALINABİLİR.) :
1 Teknokent Projesi - ST188P002 - 2020
2 Teknokent Projesi - Vol.172.000 - ST188P001 - 2018
9.1-SSCI, SCI-EXP, AHCI, SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE BAŞ EDİTÖRLÜK :
1 Sage Open - Article Editor - 2020
9.4-SSCI, SCI-EXP, AHCI, SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE BAŞ EDİTÖRLÜK DIŞINDAKİ DİĞER EDİTÖRLÜKLER :
1 SAGE Open - 2021
10.5-ULUSAL KONGRE, KURULTAY, SEMPOZYUM, KONFERANS, FESTİVAL GİBİ ETKİNLİKLERİN BİLİM/SANAT/TASARIM KURULU TARAFINDAN VERİLEN ÖDÜL (ADINA BELGE DÜZENLENEN ÖĞRETİM ELEMANI BAŞVURABİLİR) :
1 En İyi İkinci Bildiri Ödülü - II. Ulaştırma ve Lojistik Kongresi - 2018
12.2-YÖNETİMİNDE TAMAMLANAN HER YÜKSEK LİSANS TEZİ İÇİN :
1 Tüketicilerin e-ticaret sitelerinden ürün satın alma niyetini etkileyen faktörler: Azerbaycan-Türkiye karşılaştırması - NİHAD GURBANLİ - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - İŞLETME ENSTİTÜSÜ - ULUSLARARASI TİCARET - 2024
2 Tüketicilerin küresel işletmelerin sosyal sürdürülebilirlik ihlâllerine yönelik boykot niyeti - ALİ ABDULLAH ERKAN - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - İŞLETME ENSTİTÜSÜ - ULUSLARARASI TİCARET - 2023
13.1-LİSANSÜSTÜ DÜZEYDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 İhracat Pazar Seçimi - ISSN : 1 - 1 - 2025
2 GYY590 BİLİMSEL ARAŞTIRMATEKNİKLERİ VE SEMİNER - ISSN : 1 - 1 - 2025
3 UTC590 BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ VE SEMİNER - ISSN : 1 - 1 - 2025
4 GYY590 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE SEMİNER - ISSN : 1 - 1 - 2024
5 UTC 590 BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ VE SEMİNER - ISSN : 1 - 1 - 2024
13.2-LİSANS DÜZEYİNDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 UTC499 İŞLETMEDE MESLEKİ EĞİTİM - ISSN : 1 - 1 - 2025
2 UTC310 ULUSLARARASI PAZAR ARAŞTIRMALARI - ISSN : 1 - 1 - 2025
3 UTC202 INTERNATIONAL MARKETING - ISSN : 1 - 2 - 2025
4 UTC202 ULUSLARARASI PAZARLAMA - ISSN : 1 - 1 - 2025
5 UTC425 KÜLTÜRLERARAS PAZARLAMA - ISSN : 1 - 1 - 2025
6 UTC425 MARKETING ACROSS CULTURES - ISSN : 1 - 2 - 2025
7 ISL201 PAZARLAMA İLKELERİ - ISSN : 1 - 1 - 2025
8 ISL 201 PAZARLAMA İLKELERİ - ISSN : 1 - 1 - 2024
9 UTC425 KÜLTÜRLERARASI PAZARLAMA - ISSN : 0 - 0 - 2024
10 UTC425 MARKETING ACROSS CULTURES - ISSN : 1 - 2 - 2024
11 UTC497 BİTİRME ÇALIŞMASI - ISSN : 1 - 1 - 2024
12 UTC 202 ULUSLARARASI PAZARLAMA - ISSN : 1 - 1 - 2024
13 UTC 202 INTERNATIONAL MARKETING - ISSN : 1 - 2 - 2024
14 UTC310 ULUSLARARASI PAZAR ARAŞTIRMALARI - ISSN : 1 - 1 - 2024
15 UTC310 INTERNATIONAL MARKETING RESEARCH - ISSN : 1 - 2 - 2024
16 UTC 402 BİTİRME ÇALIŞMASI - ISSN : 1 - 1 - 2024
17 UTC 404 İŞLETMEDE MESLEKİ EĞİTİM - ISSN : 1 - 1 - 2024
18 Pazarlama İlkeleri - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2019
19 Mesleki İngilizce IV - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2019
20 Uluslararası Pazarlama - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2019
21 Uluslararası Pazar Araştırmaları - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2019
22 Strategic Marketing - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2019
23 International Marketing - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2019
24 International Marketing Research - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2019
25 Stratejik Pazarlama - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2019
18.2-İŞ DENEYİMİ :
1 Eksada Dış Ticaret Danışmanlık ve Yazılım A.Ş. - Devam ediyor - 2018
2 Akbank T.A.Ş. Genel Müdürlüğü Kurumsal ve Ticari Krediler Tahsis Bölümü - Devam etmiyor - 2012
17.4-BÖLÜM BAŞKAN YARDIMCILIĞI :
1 2025
MAKALELER
Examination of Business People’s Attitudes Towards Virtual Trade Fairs
Knowledge Constraint on Consumer Boycott Against Global Businesses Social Sustainability Violations
Avrupa Yeşil Mutabakatı 55’e Uyum: Türk Lojistik Sektörü Üzerine İnceleme
Correlation of Relationship Between Misinvoicing and Non tarfiff Measures for Turkey’xxs Exports to the EU
From Realizable Dreams to Sustainable Facts: An Empirical Study on the Role of Internships in Students’ Career Plans in a Turkish Business School
COVID 19’un Türkiye Dış Ticaretine Kısa Dönem Etkilerinin Ürün Grubu Bazında İncelenmesi
Analysis Satisfaction Level of the Students with Instructors
Türkiye Uluslararası Gemi Sicili Kanunu Amacına Ulaştı Mı?
Öğrencilerin Öğretim Üyelerine Yönelik Memnuniyetlerinin İncelenmesi
Küresel Markalara Yönelik Tutumları EtkileyenFaktörler
YERLİ VE YABANCI HAZIR GİYİM MARKALARININ TÜKETİCİ ZİHNİNDEKİ KONUMLARI VE ALGILANAN MÜŞTERİ DEĞERLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASIÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
HANGİSİ KÜRESEL HANGİSİ DEĞİL
Correlation of Relationship Between Misinvoicing and Non tarfiff Measures for Turkey’xxs Exports to the EU
KİTAPLAR
Uygulamalı Uluslararası Ticaret
COVID-19 Pandemisinde İşletme Yönetiminin Dönüşümü
DÜNYA VE TÜRKİYE EKONOMİSİNİN DÜNÜ, BUGÜNÜ VE YARINI
TURİZM İŞLETMELERİ
BİLDİRİLER
KÜRESEL İŞLETMELERİN SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK İHLALLERİ KONUSUNDA TÜKETİCİ FARKINDALIĞININ İNCELENMESİ
COVID-19 DÖNEMİNDE “YAŞ MEYVE VE SEBZE” ÜRÜN GRUPLARINDA TÜRKİYE İHRACATLARININ MUADİL ÜLKELERLE KARŞILAŞTIRILMASI
İthal İkamesinin Önündeki Engellere Yönelik Algılar ve Makro Gerçekler
DÖVİZ KURU ŞOKLARININ SEKTÖREL DIŞ TİCARETE ETKİSİ
BRICS ve Türkiye Örnekleminde Kolay Bayrak Yöneliminin Eşbütünleşme Analizi
ÖĞRETİM ELEMANLARININ AKREDİTASYONA YÖNELİK TUTUMLARININ ÖLÇÜLMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA SAKARYA ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ
EKO L LOGISTICS A CASE STUDY OF BEING BOTH GREEN AND COMPETITIVE
YERLİ VE YABANCI HAZIR GİYİM MARKALARININ TÜKETİCİ ZİHNİNDEKİ KONUMLARI VE ALGILANAN MÜŞTERİ DEĞERLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
KÜRESELLEŞMEYE YÖNELİK TUTUMLARIN VE KÜRESEL MARKA FARKINDALIĞININ KÜRESEL MARKA TERCİHİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
ETNOSENTRİK EĞİLİMLERİN MESLEK GRUPLARINA GÖRE FARKLILAŞMASI VE HAZIR GİYİM SEKTÖRÜNDE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA DÖRT MESLEK KIYASLAMASI
GÜNEŞ ENERJİSİNDEN ELEKTRİK ÜRETİMİ KONUSUNDA TÜRKİYE VE SIRBİSTAN IN KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ
AB ÜYELİK SÜRECİNDE İLERLEME RAPORLARI DOĞRULTUSUNDA TÜRKİYE’xxNİN ENERJİ PERFORMANSI
ARAŞTIRMA PROJELERİ
STB 075840 MESLEKTAŞ
TR 42/20/TD-0091 Sakarya Otomotiv ve Treyler Sektörünün İhtiyaçlarının Belirlenmesi ve Çözüm Önerileri Geliştirilmesi Projesi
ST188-P002 - İhracat Yönetim Sistemi
TR/42/18/TD/0149 Sürdürülebilir İhracat Yönetilebilir İthalat
TR42/19/TD/0022 İhracat Pazar Araştırması Projesi
İhracat Pazar Araştırmasında Etkin Bilişim Çözümleri Geliştirilmesi
EDİTÖRLÜK VE HAKEMLİK
SAGE Open
ÖDÜL
En İyi İkinci Bildiri Ödülü
İŞ ETİĞİ MÜKEMMELLİK BİATLONU 1.LİK ÖDÜLÜ
UZMANLIK ALANLARI
Uluslararası Pazarlama ,İthalat İhracat Yönetimi ,Uluslararası Lojistik